Sledujte nás

Blog Full Left Sidebar

Caption aligned here
Fernando Machado patrí medzi najuznávanejších marketingových odborníkov na svete. Jeho charizmatické vystupovanie a bohaté skúsenosti z neho robia inšpiratívneho rečníka, ktorý dokáže efektívne prepájať kreativitu s obchodnými cieľmi. Počas webinára predstavil svoju profesionálnu dráhu, ako aj niektoré z najvýznamnejších kampaní, ktoré súčasne považuje za svoje najvydarenejšie diela. Fernando...
Read More
Menštruačné šaty: Keď skvelá kreatíva pomôže riešiť skutočný problém Menštruačná chudoba je pojem, o ktorom sa často nehovorí. Tesco a Istropolitana Ogilvy sa rozhodli túto tému nielen otvoriť, ale aj vizuálne uchopiť tak, že sa nedalo nevšimnúť si ju.  Výsledkom bola kampaň Menštruačné šaty, ktorá spojila silný symbol,...
Read More
Kyberšikana nie je len téma pre odborné články a štatistiky – je to realita, ktorá sa denne dotýka tisícov detí aj ich rodičov. Orange sa rozhodol priniesť túto problematiku verejnosti inak – cez silné osobné príbehy matiek známych influenceriek. Výsledkom bola emotívna kampaň Influendcérky, ktorá vyvolala diskusiu, zasiahla...
Read More
Reklama podľa mladých? Telekom a MUW Saatchi & Saatchi ukázali, ako na to Reklama, ktorú si mladí nielen obľúbili, ale aj sami vytvorili. SWIPE – kampaň podľa mladých ukázala, že keď značky nehovoria k cieľovke zhora, ale dajú jej priestor byť súčasťou procesu, výsledky na seba nenechajú dlho...
Read More
Black Friday býva každoročne bojom o zľavy, kde značky prekrikujú jedna druhú v snahe ponúknuť ešte lepšiu cenu. Agentúrua This is Locco a Dr. Max sa rozhodoli vybočiť z radu – namiesto ďalšej generickej kampane prišli s nápadom, ktorý nielen pobavil, ale aj predal. V spolupráci s ikonickou...
Read More
1 2 3 37