Sledujte nás

Blog Full Left Sidebar With Frame

Caption align here
Menštruačné šaty: Keď skvelá kreatíva pomôže riešiť skutočný problém Menštruačná chudoba je pojem, o ktorom sa často nehovorí. Tesco a Istropolitana Ogilvy sa rozhodli túto tému nielen otvoriť, ale aj vizuálne uchopiť tak, že sa nedalo nevšimnúť si ju.  Výsledkom bola kampaň Menštruačné šaty, ktorá spojila silný symbol, virálny efekt...
Read More
Kyberšikana nie je len téma pre odborné články a štatistiky – je to realita, ktorá sa denne dotýka tisícov detí aj ich rodičov. Orange sa rozhodol priniesť túto problematiku verejnosti inak – cez silné osobné príbehy matiek známych influenceriek. Výsledkom bola emotívna kampaň Influendcérky, ktorá vyvolala diskusiu, zasiahla široké publikum...
Read More
Reklama podľa mladých? Telekom a MUW Saatchi & Saatchi ukázali, ako na to Reklama, ktorú si mladí nielen obľúbili, ale aj sami vytvorili. SWIPE – kampaň podľa mladých ukázala, že keď značky nehovoria k cieľovke zhora, ale dajú jej priestor byť súčasťou procesu, výsledky na seba nenechajú dlho čakať. Telekom...
Read More
Black Friday býva každoročne bojom o zľavy, kde značky prekrikujú jedna druhú v snahe ponúknuť ešte lepšiu cenu. Agentúrua This is Locco a Dr. Max sa rozhodoli vybočiť z radu – namiesto ďalšej generickej kampane prišli s nápadom, ktorý nielen pobavil, ale aj predal. V spolupráci s ikonickou meme stránkou...
Read More
Zlatý Bažant Radler 0,0 je značka, ktorá definovala kategóriu radlerov na Slovensku. Napriek tomu v posledných rokoch čelila výzve – konkurencia sa dostala do popredia a kedysi dominantný brand začal strácať svoju pozíciu. Ako ho vrátiť do hry? Odpoveďou bola kampaň Legendárne slovenské osvieženie, ktorá nielenže oživila status značky, ale...
Read More
1 2 3 4 38