Sledujte nás

YOUNG LIONS SLOVAKIA 2024: 111 TÍMOV BOJUJE O ÚČASŤ NA ČERVENOM KOBERCI V CANNES

Novinky, Young Lions

Vypracované zadania v kategóriách DESIGN, DIGITAL, FILM, MEDIA, PR a PRINT aktuálne hodnotí odborná porota. Víťazov sa dozvieme 19. apríla 2024. 

Partnermi súťaže v ročníku 2024 sú: Asociácia mediálnych agentúr (AMA), Bratislava Tourist Board, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, SPP, Telekom, Shutterstock.

Slovenské kolo prestížnej medzinárodnej súťaže Young Lions Competitions mladých reklamných talentov do 31 rokov sa nesie v znamení príprav na najlepšiu dovolenku reklamnej sezóny. Práve na tú sa vyberie 6 súťažných dvojíc, ktoré získajú najvyššie hodnotenie a odnesú si za svoje práce zlatý kov.

Aká je pravdepodobnosť úspechu v jednotlivých kategóriách si pozrite sami: 

Prvenstvo v počte prihlásených tímov tento rok zaznamenala kategória DIGITAL. Najnáročnejšou nielen časovo, ale aj produkčne je bezpochyby kategória FILM. Práve v nej majú súťažiaci najväčšiu šancu uspieť a natočiť svoj ďalší filmový počin príznačne priamo v Cannes. Všetky súťažné práce nájdete na webstránke súťaže.

Je skvelé, že napriek skloňovanej kríze atraktivity reklamnej branže pre mladú generáciu sa nám stabilne už niekoľko rokov darí vtiahnuť do súťaže viac než 100 registrovaných tímov. Za organizátora chcem poďakovať našim stálym partnerom, ktorí aj tento rok pripravili príťažlivé zadania, významne sa podieľajú na existencii celej súťaže a aktívne sú zapojení v porote súťaže a pri hodnotení prác. Vďaka partnerovi SPP sa nám po prestávke podarilo opätovne otvoriť aj kategóriu DESIGN. Po úspešných ťaženiach z predchádzajúcich ročníkov medzinárodného kola súťaže má zároveň táto podpora pre organizačný tím neuveriteľne stimulačné účinky. Čerešničkou na torte je aj to, že dva súťažné spoty z minulých ročníkov súťaže bude už čoskoro možné zhliadnuť  aj v ostrých kampaniach. A nebudem skrývať, že to zvyšuje naše očakávania smerom k súťažiacim, ale aj tlak na kvalitu súťaže pre nás ako organizátora a reprezentanta festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku”, hovorí výkonná riaditeľka súťaže Young Lions Slovakia a Klubu reklamných agentúr Slovenska Silvia Cyprichová. 

Porota súťaže je tvorená členmi kmeňovej poroty, špecialistami a zástupcami partnerov súťaže. Členmi kmeňovej poroty, ktorá hodnotí všetky súťažné práce sú:

Všetky briefy, ktoré súťažiaci vypracovávali, rovnako ako aj najaktuálnejšie novinky, nájdete na webe Young Lions Slovensko

Partnermi súťaže v ročníku 2024 sú: Asociácia mediálnych agentúr (AMA), Bratislava Tourist Board, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, SPP, Telekom, Shutterstock.

Čo nás čaká v harmonograme súťaže Young Lions 2024 ďalej? 

  • 15. apríla 2024
    • zverejnenie shortlistovaných prác
  • 19. apríla 2024
    • verejné prezentácie shortlistovaných prác súťažnými tímami v kategóriách DIGITAL, MEDIA a PR
    • udelenie bronzových, strieborných a zlatých ocenení a vyhlásenie víťazov Young Lions Slovakia 2024 a postupujúcich do medzinárodného kola Young Lions Competitions 2024
  • 17. – 21. júna 2024
    • medzinárodné kolo súťaže Young Lions Competitions 2024 a medzinárodný reklamný festival Cannes Lions International Festival of Creativity

Víťazné, zlaté súťažné dvojice slovenského kola súťaže získavajú od organizátorov registráciu do medzinárodného kola, spiatočnú letenku, ubytovanie a festival pas na najprestížnejší reklamný festival Cannes Lions International Festival of Creativity, ktorý sa uskutoční od 17. do 21. júna 2024

Slovensko svetovej konkurencii nie je neznáme a naše súťažné výpravy v Young Lions Competitions ťažení opakovane bodujú:

  • 2023 – shortlist v kategórii PRINT (Lisa Koryakina a Andrea Vargová)
  • 2022
    • ZLATO v kategórii MEDIA (Monika Farkašová a Jakub Svetlík)
    • shortlist v kategórii FILM (Katarína Chudá a Martin Luther)
    • shortlist v kategórii MARKETERS (Ivana Viteková a Ivana Masarovičová)
  • 2017
    • BRONZ v kategórii FILM (Jaroslav Vígh a Róbert Ludrovský)
    • Slovensko ako lokálny usporiadateľ súťaže získalo titul CANNES LIONS Gold Representative of the year 2017 spomedzi viac ako 50 krajín
  • 2009
    • BRONZ v kategórii CYBER (Michal Pastier a Roman Klčo)

*********************************************************************************************************

Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie

Podobné príspevky