Sledujte nás

Young Lions Slovakia 2023: “Vyhraj Cannes a môžeš všetko”, výzva ktorej sa chopilo 113 súťažných tímov

Novinky, Young Lions

Porota bude hodnotiť celkom 125 prác a mená víťazov sa dozvieme už 21. apríla 2023. Predchádzať tomu bude výber shortlistovaných prác, ktorých zoznam bude zverejnený v pondelok 17. apríla. Pred samotným vyhlásením výsledkov budú shortlistované tímy v kategóriách DIGITAL, MARKETERS, MEDIA a PR prezentovať svoje súťažné výstupy aj pred verejnosťou.

Už tradične sa najväčšej obľube v počte registrácii teší medzi súťažiacimi kategória  PRINT. Druhou najpopulárnejšou sa možno aj po minuloročnom úspechu a zisku ZLATA v Cannes stala kategória MEDIA.

DIGITAL – 27 prihlásených prác
FILM – 12 prihlásených prác
MARKETERS – 3 prihlásené práce
MEDIA – 30 prihlásených prác
PR – 21 prihlásených prác
PRINT – 32 prihlásených prác

Vypracované súťažné príspevky je možné zhliadnuť a sú zverejnené na stránke www.younglions.sk

Aktuálne sa hodnotením a zostavovaním shortlistu zaoberá porota súťaže, na ktorej čele stojí Martin Motáček (Wiktor Leo Burnett).

Porota Young Lions Slovakia pozostáva zo 6 porotcov kmeňovej poroty, ktorí hodnotia všetky súťažné kategórie. V každej kategórii sa k nim ešte pridávajú špecialisti a zástupcovia partnerov.

V tomto ročníku je porota v zložení:

Kmeňová porota(6 členov)ŠpecialistaZástupcovia partnera do poroty YL
DIGITALMartin Motáček (CW) – Wiktor Leo Burnett – predseda porotyDenisa Pajkošová (AD) – Ateliér PútniciOndrej Kořínek (CW) – ZaraguzaMartin Polakovič (CW) – This is LoccoEva Myjavcová (CW) – FreeAndyMatej Králik (AD) – Apple PieŠimon Gál, Elite / Monday LoversJozef Šajdik(iProspect)Martina Dobrovodská(MBWW)
MEDIAAndrej Matyas (Mindshare),Michal Behúnek (ZenithMedia),Miroslav Roško (Dentsu)Karina Maciková,Expert médiíKlaudia Linkeschová,Sr.špecialista stratégie značky
FILMDano DekanMichal Foltýn,Head of PRMartin Volek,podpredseda predstavenstva
MARKETERSMilada Halová
(Tatra banka)
Ivana Semjanová,Marketing Director JOJ GROUPKristián Seffer,vedúci oddelenia sociálnych služieb a digitálneho marketingu
PRSoňa Lexmanová (APRSR)Zuzana Kolčáková,Public Relations Communications SpecialistMarta Cesnaková,Corporate Communication Team Lead & Spokesperson
PRINTMikina DimunováRadoslava Stratená,Senior Brand ManagerAdam Košinár, Junior Brand Manager

Partneri súťaže
Partneri súťaže podporujú jednotlivé kategórie a pri zadaniach zväčša vystupujú ako zadávatelia. Vďaka tomuto systému je Slovensko jedným z mála reprezentantov Cannes Lions vo svete, ktorí majú v národnom kole súťaže zadania pre reálnych klientov a zároveň aj možnosť realizácie víťazných prác.

Organizátori otvorili v tomto roku pre záujemcov 6 súťažných kategórii, partnermi jednotlivých kategórií sú: 

Digital – Asociácia mediálnych agentúr

Film – BRATISLAVA TOURIST BOARD 

Marketers – TV JOJ

Media  – Slovak Telekom

PR – Slovenská sporiteľňa

Print – Heineken Slovensko

Mediálni partneri: Shutterstock, PRETLAK
O súťaži Young Lions
Víťazi národného kola súťaže Young Lions postúpia do medzinárodného kola Young Lions Competitions,  ktoré sa uskutoční v termíne od 19. do 23. júna. Víťazi kategórií národného kola získavajú letenku, ubytovanie a festival pas na najprestížnejší festival kreativity na svete Cannes Lions, kde môžu tráviť týždeň nielen porovnávaním síl s kreatívcami z celého sveta, ale aj na prednáškach top ľudí z biznisu či kultúry. Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

Podobné príspevky