Sledujte nás

Young Lions očami minuloročných víťazov

Novinky, Young Lions

V medzinárodnom kole súťaže Young Lions Competition 2015 v Cannes reprezentovali Slovensko v kategórii Print Katarína Hutníková a Pavol Pružinec z agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorých zadaním bolo spropagovať International anti corruption day a odkázať ľudí na Facebook stránku tejto aktivity.
 
V kategórií Cyber Slovensko reprezentovali Martin Rajec z agentúry Zaraguza a Maroš Zeleňák z agentúry Hellephant. Cieľom ich zadania bolo vytvoriť integrated social media kampaň, ktorá pomôže za nasledujúcich 100 dní vyzbierať päť miliónov podpisov na online petíciu organizácie Up for School.
 
Podľa M. Zeleňáka bolo skvelé merať si sily s tímami z celého sveta a vidieť toľko kreatívcov a dizajnérov pokope. Pre P. Pružinca bol skvelý zážitok diskutovať o práci v reklamnej agentúre s Kostaričanmi, Turkami, Srí Lančanmi, Argentínčanmi či Nemcami. A ako hovorí M. Rajec, čeliť ľuďom, ktorí čerpajú rady od najoceňovanejších ľudí na svete v reklamnom biznise, bola veľká skúsenosť.
 
Prihlás sa do Young Lions Slovakia 2016 a zaži Cannes na vlastnej koži aj ty.
 
O tom, ako si festival v Cannes užili a čo by odporučili víťazom Young Lions Slovakia 2016 hovoria minuloročné mladé levy: 
 

Martin Rajec (Zaraguza, víťaz Young Lions Slovakia 2015 – kategória Cyber): „Konkurencia v Cannes bola tvrdá. Boli tam mladí ľudia z agentúr z celého sveta, ktoré si odviezli tento rok viac levov než pytliaci v 18.storočí z Afriky 🙂 Za všetky spomeniem R/GA, Grey, Leo Burnett a ďalší. Bola to veľká skúsenosť čeliť ľuďom, ktorí čerpajú rady od najoceňovanejších ľudí na svete v reklamnom biznise.“
 
Maroš Zeleňák (Hellephant, víťaz Young Lions Slovakia 2015 – kategória Cyber): “Bolo skvelé merať si v Cannes sily s tímami zo sveta a vidieť toľko kreatívcov a dizajnérov pokope. Potešil nás veľmi skvelo odprezentovaný brief a samotný príbeh klienta a aj samotný výkon, ktorý sme podali na to, aby sme uspeli. Finálny nápad k nám dorazil cca o 11:30 na obed, takže sme mali slušných vyše 8 hodín času na jeho spracovanie. S výsledkom sme boli spokojní, aj napriek tomu, že nevyhral, ale vieme, ako to nabudúce spraviť trochu inak.“
 
Pavol Pružinec (MUW Saatchi & Saatchi, víťaz Young Lions Slovakia 2015 – kategória Print):„Čo by som poradil súťažiacim Young Lions do budúceho roka je, že určite si pri každom návrhu povedzte, či je váš nápad originálny a či je to "bomba medzi oči". V Cannes sa hodnotí rýchlo, na lúštenie nie je čas, preto sa hľadajú jednoduché a trefné idey, ktoré v konkurencii ďalších 41 výtlačkov okamžite vyskočia. A hlavne si treba dôverovať. Podmienky sú pre všetkých rovnaké, o všetkom preto rozhoduje hlavne okamžitá pohoda a sústredenie.“
 
Katarína Hutníková (MUW Saatchi & Saatchi, víťazka Young Lions Slovakia 2015 – kategória Print): „Ako každá medzinárodná skúsenosť, či už je to Erasmus alebo pracovná stáž v zahraničí, je kolo v Cannes konfrontáciou nielen s ostatnými ale tiež so samým sebou. Ako zvládnuť tlak, ako sa rýchlo zorientovať v briefe , ako sa vyhnúť prvým plánom, ako priniesť dokonalú ideu. Je to super skúsenosť. Hneď vedľa nás súťažil tím zo Singapuru, oproti Srí Lanka… Predsedom medzinárodnej poroty bol Pablo Del Campo (Worldwide Creative Director Saatchi & Saatchi), takže to celé nie je len o súťaži, ale aj o kontaktoch, inšpirácii a určite aj o novej energii do práce.“

Podobné príspevky