Je tu opäť príležitosť po najlepších kreatívnych kampaniach ukázať aj najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok.
Do súťaže je možné registrovať reklamné kampane, ktorá prebiehali od 1. septembra 2021 do 31. októbra 2022, a to do jednej z PRODUKTOVÝCH (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) alebo ŠPECIÁLNYCH kategórií (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital).
V prípade, že chcete, aby bolo vaša práca ocenená, predveďte svoje výsledky a registrujte kampaň do 18. novembra 2022 do súťaže. POZOR, tento DDL je jediný a konečný.
O udelení zlatých, strieborných a bronzových ocenení bude rozhodovať viac ako 20 porotcov z reklamných a mediálnych agentúr, ale aj zadávateľov a špecialistov marketingovej komunikácie v dvoch súťažných porotách.
Výsledky a víťazov vyhlási organizátor súťaže, Klub reklamných agentúr Slovenska na evente 12. decembra 2022.
Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej 4 krajinami a 2 regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené zlatou / grand EFFIE z celého sveta).
V uplynulých dňoch sa podarilo uspieť a získať shortlisty v EFFIE Europe slovenským agentúram THIS IS LOCCO a TRIAD s prácami Bejby Blue (Tatra banka) a Spájame sa pre duševné zdravie (Uniqa). Výsledky budú známe 30. novembra 2022. Bejby Blue sa uchádza zároveň o titul v súťaži Global Best of the Best EFFIE Awards, ktorej výsledky budú známe 6. decembra.