Sledujte nás

Slovenská reklama zožala obrovský úspech v medzinárodnej súťaži Young Lions Competitions

Novinky, Young Lions

V národnom kole súťaže Young Lions Slovakia 2022 bolo porotou udelené zlato v každej súťažnej  kategórii a do medzinárodného kola postúpilo 7 víťazných tímov.

Trom tímom sa podarilo získať v medzinárodnej konkurencii 438 súťažiacich z 60 krajín/ lokalít sveta shortlist a dostať sa medzi TOP 6 prác v danej kategórii.
“Tohtoročný cannesky brief vychádzal zo smutnej reality. V kontexte spoločenskej situácie posledných rokov sa podpore tak ťažkých tém ako je vzdelávanie detí v Afrike nikto nevenoval. Klient – neziskovka Gua Africa, potrebovala zvýšiť počet donorov pre ich program Gatwich Hub, ktorý sa venuje vzdelávaniu detí, ktoré utiekli z Južného Sudánu. Našou úlohou bolo vytvorenie mediálnej kampane, ktorá upozorní celý svet, naozaj celý svet, na to, že tento problém ešte stále existuje.” – hovorí Monika Farkašová k víťaznej – zlatej – práci BUILD THEIR FUTURE v kategórii Media.

Katarína Chudá a  Martin  Luther získali shortlist v kategórii Film s filmom STEPS THAT COUNT.

So skúsenosťou s vypracovaním briefu v medzinárodnom kole sa podelil súťažiaci Martin Luther:
„V medzinárodnom kole sme dostali sme dostali brief od klienta Global Citizen, ktorý vo svete bojuje proti extrémnej chudobe. Cieľom bolo priblížiť mileniálom ako sa do tohto boja môžu zapojiť a čo vlastne táto organizácia robí.

Nápad sme postavili na uzatváraní kruhov na smart hodinkách. Porovnali sme, koľko krokov a pri akých aktivitách robí v bežný deň 23 ročná európanka Sofia oproti 13 ročnej Aamiinne zo Somálska. Zatiaľ čo Sofia chodila do práce, na nákup a badminton, Aaminaa mala starosti s obstaraním vody, jedla a útekom pred ozbrojenými útokmi.

Video sme uzatvorili vetou “Some people take steps to live actively, some people take steps to live.” a ukázaním konkrétnych krokov, ktoré môže človek spraviť, aby pomohol. Film sme nazvali Steps that count, teda kroky ktoré sa počítajú.

Z filmu sme sa veľmi tešili, získali sme shortlist a umiestnili sme sa v TOP 6 na celom svete v tejto kategórii. Samozrejme, že sme chceli kov, ale aj shortlist na medzinárodnom kole poteší.

Bol to skvelý a jedinečný zážitok, celé sme si to užívali každou sekundou. O účasti na festivale v Cannes sme snívali posledných 5 rokov!“

Druhý shortlist bol udelený tímu Ivana Viteková a Ivana Masarovičová v kategórii Marketers s prácou MO FRIENDLY MEALS.

Podobné príspevky