Sledujte nás

PSS pokračuje v kampani s novomanželmi

Novinky

PSS pokračuje v príbehu mladých manželov, ktorí ešte stále bývajú u rodičov a na nadbytok súkromia sa rozhodne sťažovať nemôžu. V televíznom spote tentoraz zažijú nepríjemnú situáciu v obývačke pri sledovaní romantického filmu.
Kampaň chce takto podnietiť mladých ľudí, aby využili výhodnú ponuku úverov na bývanie od 1,69 % a bývali vo vlastnom už teraz.
Agentúra pri nakrúcaní televízneho spotu opäť spolupracovala s režisérom Romanom Valentom, s ktorým získala s kampaňou PSS Večera Zlatú pecku 2010 v kategórii televízny spot. Produkčne kampaň zastrešil Hitchhiker Films.
V rámci médií využila kampaň okrem televíznych spotov a printov, aj billboardy, letáky, lavičky, stojany, trainmail, ppc reklamu či bannery.
Vizitka kampane:
Názov kampane:
Úvery na bývanie
Kreatívny riaditeľ:
Yolka Udičová
Art director:
Lenka Rajčanová
Copywriter:
Peter Michalka, Andrea Kotulová
Produkcia televízneho spotu:
Hitchhiker Films
Réžia:
Roman Valent
Kamera:
Juraj Chlpík
Hudba:
Viktor Stručka, Juraj Marikovič

Podobné príspevky