Sledujte nás

Organizátor ZLATÉHO KLINCA oficiálnym reprezentantom Cannes Lions

Novinky

AAA  vzniklo v roku 1998 ako spoločný projekt Klubu reklamných agentúr Slovenska /KRAS/, Art Directors Clubu Slovakia /ADC/ a odborného vydavateľstva Ecopress (vydavateľa Hospodárskych novín, mesačníka Stratégie a mnohých daľších odborných titulov.) Tento unikátny koncept spolupráce vysoko hodnotil aj Philip Thomas, CEO Cannes Lions, na výročnom stretnutí organizátorov a reprezentanov festivalu, z viac ako 80 krajín sveta, ktoré sa uskutočnilo koncom októbra v Londýne. Práve tu bolo ním osobne AAA po prvýkrát predstavené ako zástupca CL za osobnej účasti prezidenta KRASu Juraja Vaculíka. Okrem mnohých hodnotiacich a organizačných tém, bola zástupcom festivalu predstavená aj koncepcia výročného 60. Ročníka Cannes Lions 2013.
AAA sa týmto stala exkluzívnym zástupcom novovzniknutej organizácie Lions Festivals, medzinárodnej skupiny reklamných festivalov ako napríklad Eurobest  European Advertising Festival, Dubai Lynx a Spikes Asia Advertising Festival a zároveň jediným organizátorom národného kola súťaže mladých profesionálov v reklame  Young Lions a daľších súťaží podobného tipu, ktoré Cannes Lions pripravuje pre rok 2013.

Podobné príspevky