Sledujte nás

KRAS má nového člena. Je ním Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Novinky
Členstvo v klube najúspešnejších a najproduktívnejších reklamných agentúr považuje Daniel Abrahám, majiteľ reklamnej agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS, za česť. „Nechceme stáť mimo diania v našej brandži, našim hlasom ju chceme pomôcť formovať. Pritom, samozrejme, rešpektujeme, že reklama ako súčasť slovenského trhu musí mať aj svoje pravidlá, vrátane spoločenskej zodpovednosti agentúr,“ hovorí D. Abrahám. Agentúra sa pravidelne umiestňuje v prvej desiatke rebríčka TAAS a posledné 3 roky je tiež partnerom medzinárodnej komunikačnej siete PUBLICIS WORLDWIDE. Z tohto pohľadu je pre ňu členstvo v KRAS „logickým dovŕšením procesu premeny na aktívneho hráča.“ 

Členstvo Effectivity v KRASe nadobudlo platnosť rozhodnutím valného zhromaždenia KRAS dňa 8. marca 2016 na základe riadneho splnenia všetkých podmienok. Svojím vstupom do KRASu Effectivity podporí celkovú víziu združenia – zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie. Zároveň sa aktívne zapojí do stabilných aktivít KRASu, medzi ktoré patrí organizácia najvýznamnejšej a najprestížnejšej slovenskej kreatívnej súťaže Zlatý klinec, organizácia súťaže o najefektívnejšiu reklamu na Slovensku EFFIE Slovakia či príprava periodického ukazovateľa ekonomickej výkonnosti reklamných agentúr – rebríčka TAAS. Okrem toho bude Effectivity participovať aj na pravidelnom evente Raňajky s reklamou, ktoré KRAS organizuje v spolupráci s Radou pre reklamu s cieľom ukázať, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná. 

Agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS pôsobí na slovenskom trhu od roku 2003. Vznikla ako mediálna agentúra, jej premena na reklamnú agentúru začala o tri roky neskôr. Dnes má za sebou spoluprácu s významnými klientmi ako BILLA, Poštová banka, Tchibo/Eduscho, Enel, SAMSUNG či STADA Pharma. Rovnako má na svojom konte niekoľko domácich i zahraničných úspechov. Z minuloročného odovzdávania cien PIAF si odniesla shortlist, zo súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Slovenska Zlatý klinec 2015 si odniesla bronzový klinec a jej práca sa umiestnila aj v rebríčku LEAD THE CHANGE AWARD siete PUBLICIS WORLDWIDE. 

Pozrite si najlepšie kampane z dielne nového člena KRAS – Effectivity POWERED BY PUBLICIS
BILLA Vitamani
Hračkám bez mena Effectivity svojou kampaňou vdýchla dušu a premenila ich na úzkoprofilový artikel. V uvádzacej kampani dokázala predať 250-tisíc kusov hračiek za 6 týždňov.
EKOTOPFILM
Bokom od kreatívnych ocenení, Effectivity našla spôsob, ako zaujať mladého diváka dokumentárnym filmom. Nadabované zábery boli použité z reálnych filmov, ktoré sa na festivale objavili, čo sa prejavilo aj na návštevnosti.
TCHIBO
Týždeň čo týždeň boli TV spoty pointované aktuálnou kolekciou Tchibo, vďaka čomu sa podarilo zdvihnúť predaj o 10% oproti plánu.
EDUSCHO
V tejto online kampani agentúra predstavila claim “Chuť domova” v tej najatraktívnejšej podobe. Značka sa tým otvorila aj novým zákazníkom, resp. zákazníčkam.
zdroj: kampane predstavil Daniel Abrahám, majiteľ Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Podobné príspevky