Sledujte nás

KRAS a RPR spúšťajú nový event Raňajky s reklamou

Novinky

Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente RPR a KRAS sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.
Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr prichádzajú s novým podujatím – Raňajky s reklamou.  Ide o pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci dozvedia, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná. Podujatie sa ponesie v uvoľnenej atmosfére, prinesie príklady z praxe, skúsených spíkrov, priestor pre diskusiu a fakt dobré raňajky. Je určené pre ľudí z reklamy, kreatívcov, marketingových manažérov a vlastne pre všetkých, ktorí sa chcú o reklame dozvedieť niečo užitočné.
Prvá téma bude odprezentovaná už vo štvrtok 24. septembra o 8.30 hod. v kaviarni Foxford na Laurinskej ulici v Bratislave. Posvieti si na alkohol v reklame.
Na Raňajkách s reklamou a zodpovedným pitím sa naučíte desatoro reklamy na alkohol, zistíte, na čo si dávať pozor a čomu sa vyhnúť, ak nechcete pri propagácii alkoholu skončiť takpovediac na dne. Vypočujete si skúsenosti s uplatňovaním zodpovednej komunikácie SABMiller, druhej najväčšej pivnej spoločnosti na svete, a svoj pohľad na 7 rokov spolupráce so značkou Imperator príde porozprávať aj zástupca reklamnej agentúry Apple Pie.
Podrobný program a vstupenky na Raňajky s reklamou a zodpovedným pitím nájdete na stránke podujatia Ranajkysreklamou.sk. Cena vstupenky je 5 eur (v cene je zahrnutý vstup na podujatie, káva a raňajky).

Podobné príspevky