Konferencia Rady pre reklamu „Byť etickým je normálne“ Aj na internete…
Využitie internetu v komerčnej komunikácii je dnes neodmysliteľnou súčasťou marketingovo-komunikačných stratégii firiem a jeho potenciál nepochybne oceňujú aj samotní spotrebitelia. Napriek tomu počet sťažností na internetovú reklamu stúpa. Akých etických prešľapov sa dopúšťajú inzerenti a agentúry pri online komunikácii? A ako je možné aplikovať ustanovenia Kódexu a vybranej legislatívy na komunikáciu v prostredí internetu? Cieľom konferencie je priblížiť prácu Arbitrážnej komisie a informovať o aktuálnych trendoch v komerčnej komunikácii, na ktorú je verejnosť citlivá. Program:
09:30 – 10:00 Registrácia účastníkov
10:00 – 10:15 Úvod konferencie
Zuzana Mistríková – prezidentka RPR
10:15 – 10:35 Etika na webe z pohľadu ustanovení Kódexu
Vysvetlenie princípov, celkového kontextu a spôsobu uplatňovania ustanovení Kódexu na online prostredie
Radoslav Kutaš – spoluautor Etického kódexu RPR
10:35 – 11:20 Predstavenie najzaujímavejších prípadov v rámci RPR SR
Prezentácia príkladov posudzovaných reklám a rozhodovania Arbitrážnej komisie v kontexte komunikácie na webe
Jarmila Grujbárová – predsedníčka Arbitrážnej komisie
11:20 – 11:50 Netiketa – etiketa na internete
Návod na používanie slušného správania sa na webe
Ria Achberger – výkonná riaditeľka KRASu
11:50 – 12:10 Coffee Break
12:10 – 13:10 Online marketing a vybrané právne aspekty
– nové pravidlá ochrany spotrebiteľa pri elektronickom obchode
– e-mail marketing
– ochrana osobných údajov
– preberanie obsahov
Slavomíra Salajová – podpredsedníčka Arbitrážnej komisie
13:10 – 13:40 10 praktických tipov ako robiť a nerobiť digitálnu komunikáciu
Praktické rady, pre agentúry a ich klientov z oblasti etiky a legislatívy, užitočné pri tvorbe digitálnych projektov a kampaní.
Pavol Kubán – prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr
13:40 – 14:00 Diskusia
Záujem o účasť prosím potvrďte vyplnením a zaslaním formulára na http://www.rpr.sk/sk/konferencia