Sledujte nás

Aký bol Zlatý klinec 2016

Novinky, Zlatý klinec
Najoceňovanejšou reklamou bola kampaň pre Zlatý Bažant 73, retroedíciu piva uvareného podľa pôvodnej receptúry z roku 1973, z dielne Wiktor Leo Burnett. Jednotlivé prvky kampane i samotná kampaň ako celok boli ocenené siedmimi klincami v piatich rôznych kategóriach (Out of Home, Film, Rádio, Media a Kampaň).
Druhou reklamou, ktorá pozbierala najviac klincov, bola kampaň Fofola od agentúry Zaraguza pre klienta Kofola Československo a treťou kampaň Ak neprídete, skončíme v reklame pre festival Istropolitana Projekt od agentúry Made by Vaculik.
Cenu Art Prix za unikátny počin roka si odniesli animátorky z Ové Pictures, Veronika Obertová a Michaela Čopíková, za kampaň Ľudove vozidlá pre Volkswagen Slovakia.

Organizátori sa zároveň rozhodli udeliť špeciálnu cenu Art Prix in Memoriam nadanému ilustrátorovi, dizajnérovi a art directorovi Ivanovi Kasajovi, ktorý prispel svojím koncepčným uvažovaním, nápadmi aj estetickým cítením k mnohým vydareným reklamným kampaniam.

Najvyššia cena Grand Prix tento rok udelená nebola. Titul Agentúra večera získala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kompletné výsledky Zlatého klinca 2016 si môžete pozrieť TU.
Fotografie z galavečera nájdete TU.

Podobné príspevky