Národná súťaž kreativity dnes otvorila brány registrácie. Agentúry a zadávatelia z oblasti reklamy, PR či event manažmentu majú vyše týždeň na to, aby svoje práce prihlásili a uchádzali sa o ceny za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Registrácia prác sa uzavrie v pondelok 9. mája 2016 o polnoci.
V minulom roku sa do Zlatého klinca prihlásilo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami, z ktorých najviac bolo prihlásených do kategórie E – Interactive & Online. Na shortlist vo vybraných kategóriách postúpilo bezmála sto prác.
Tento rok môžu byť do súťaže prihlásené práce, ktoré boli vytvorené pre slovenský trh, a to od 15. mája 2015 do 10. júna 2016 (od klinca po klinec). Prihlásené môžu byť aj také práce, ktoré boli zverejnené pred 15. májom 2015 a zároveň ich zverejnenie pokračovalo aj po 15. máji 2015, ak neboli prihlásené do predchádzajúceho ročníka. Zlatý klinec sa týmto pravidlom priblížil k podmienkam ostatných medzinárodných súťaží kreativity.
Ku zmene štatútu došlo aj v kategórii I – Events, kde sa na základe návrhu BTL komunikačnej asociácie vytvorili nové podkategórie:
I1 - B2B (…to bussines) event, externé podujatia
I2 - B2C (…to customers) event, externé podujatia
I3 - B2I (…to internal) event, interné podujatia
I4 - Selfpromo event
I5 - Event pre neziskové organizácie a projekty
Viac informácií o kategóriách a pravidlách súťaže nájdete TU. Práce môžete registrovať TU.
Najkreatívnejšie reklamy posledného roka spoznáme počas galavečera Zlatého klinca 2016 v piatok 10. júna o 20.00 hod. v bratislavskom Istropolise.