Agentúry z oblasti reklamy, PR či event manažmentu majú necelý týždeň na to, aby svoje práce prihlásili a uchádzali sa o ceny za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku.
V minulom roku sa do Zlatého klinca prihlásilo viac ako dvestopäťdesiat prác. Stosedem z nich postúpilo na shortlisty vo vybraných kategóriách. Tento rok do súťaže pribudla nová podkategória – Branded content, ktorá rozšírila kategóriu G – Media. Cena v tejto podkategórii bude udelená za najkreatívnejšie využitie mediálneho kontentu ako nosiča odkazu značky.
„Ocenenie je určené značke, ktorá samostatne alebo v kooperácii s vydavateľom či producentom vytvorila najzábavnejší a najpútavejší obsah pre jej cieľovú skupinu. Doručenie tohto obsahu sa mohlo udiať cez jedno konkrétne médium alebo aj prostredníctvom kombinácie rôznych médií,“ hovorí Peter Kontra, člen prezídia Klubu reklamných agentúr Slovenska, ktorý je jedným z odborných garantov súťaže.
Ocenenie v podobnej kategórii, konkrétne Branded Content & Entertainment, si agentúry odnášajú v rámci prestížneho svetového festivalu reklamy Cannes Lions. Aj z tohto dôvodu si P. Kontra myslí, že nová podkategória Zlatého klinca neostane prázdna. „Kvalitný kontent, ktorý dokáže k značke pritiahnuť jej cieľovku bez toho, aby na ňu tlačil cez silové média, je v súčasnosti hlavnou ingredienciou kreatívnej reklamy,“ dodáva P. Kontra.
Práce do všetkých kategórií Zlatého klinca môžete registrovať online na www.zlatyklinec.sk
Registrácia prác sa uzavrie v pondelok 20. apríla 2015 o polnoci.