Slovensko reprezentovali práce z 10 agentúr, ktorým sa podarilo získať 6 shortlistov : Jandl – 3 shortlisty, TRIAD Advertising a MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett – 1 shortlist.
Jediná slovenská agentúra – Wiktor Leo Burnett dokázala premeniť shortlist na cenu – striebro. Uspela v kategórii Direct communication. Išlo o prácu pre Transparency International Slovakia s názvom „ Nie každý úplatok je len bonboniéra.“, ktorý na Zlatom klinci získal zlato v kategórii Techniques. Oceneným gratulujeme!
Prehľad všetkých ocenených prác Golden Drum 2014.



![PR_Z_KLINEC_20251920X1108[57]](https://www.kras.sk/wp-content/uploads/2025/07/PR_Z_KLINEC_20251920X110857-700x450.jpg)


![PR_Z_KLINEC_20251920X1108[57]](https://www.kras.sk/wp-content/uploads/2025/07/PR_Z_KLINEC_20251920X110857-150x150.jpg)