08.04.2021

Zlatý klinec sa aj v roku 2021 posúva na september

Odborní garanti súťaže Klub reklamných agentúr Slovenska, Art Directors Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie sa aj v tomto roku rozhodli presunúť udeľovanie ocenení kreativity.


Vyhlásenie výsledkov a cien za najkreatívnejšie slovenské reklamné kampane sa uskutoční 24. septembra 2021.  

“Na základe aktuálneho vývoja, kedy vidíme, ako sa presúvajú do online-u, alebo úplne rušia aj iné festivaly sme sa rozhodli, že nebudeme tvrdohlaví. Zároveň však veríme a chceme dať Zlatému klincu šancu, že bude výnimočný. Že ako bol minulý rok prvý, ktorý sa musel transformovať, naopak v septembri prinesie závan čerstvého vetra a my sa na ňom v nejakej miere stretneme,” hovorí Silvia Cyprichová, výkonná riaditeľka KRAS.

V nasledujúcich týždňoch sa bude pracovno-organizačný výbor intenzívne venovať príprave súťaže a postupne zverejňovať na webe a Facebooku bližšie informácie. Už teraz je ale známe obdobie, za ktoré bude možné prihlásiť reklamné kampane. Ako uvádza Alexander Smik, člen prezídia KRAS a organizačného výboru Zlatého klinca: “Do súťaže sa budú môcť prihlásiť reklamné kampane, ktoré boli zverejnené od 1. júla 2020 až do 31. júla 2021. Dôvod je prozaický: chceme dať priestor čo najviac prácam. Aj iné špecializované súťaže a mesačné hodnotenia sú dôkazom toho, že vzniká množstvo a kvalitných kampaní, agentúry a najmä zadávatelia k reklame pristupujú aj v týchto časoch aktívne. Mali by sme o nich hovoriť a mali by byť za svoju prácu ocenení. Lebo ako sa očakáva, rok 2021 nebude  rokom storytellingu, ale rokom storydoingu.”

Zlatý klinec býval v minulosti sprevádzaný ďalšími dvoma úspešnými aktivitami, súťažou pre mladých kreatívcov Young Lions a Festivalom kreativity. Young Lions sa po minuloročnej prestávke opäť vráti a už v najbližších dňoch organizátori zverenia bližšie informácie a otvoria registráciu do národného kola súťaže. O Festivale kreativity a jeho podobe sa ešte vedú rozhovory.


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH