26.10.2016

Títo odborníci budú rozhodovať o EFFIE

Vieme, ktorí zadávatelia, stratégovia a odborníci z oblasti marketingovej komunikácie budú tento rok rozhodovať o udelení cien za najefektívnejšiu reklamu na Slovensku.


Prihlasovanie prác do 18. ročníka EFFIE Awards Slovakia, národnej súťaže výnimočného marketingového myslenia, je uzavreté. Známa je už aj porota, ktorá bude o oceneniach rozhodovať.

 

"Klub reklamných agentúr Slovenska je ako držiteľ licencie EFFIE zodpovedný za jej profesionálnu úroveň. Preto dávame zvýšený dôraz na výber porotcov v prvom aj druhom kole. V prípade, že KRAS nadobudne presvedčenie o nevhodnosti ktorejkoľvek nominácie, máme právo a aj morálnu povinnosť reagovať a jednať tak, aby sme nespochybnili dobré meno súťaže ani klubu," reaguje prezident KRASu Róbert Slovák na verejnú diskusiu, ktorej výsledkom je aktualizovaná zostava odborníkov navrhovaných verejnosťou.

 

Pozrite si, ktorí odborníci budú posudzovať úroveň prihlásených prác a rozhodovať o shortlistoch a kovoch.

 

za Zadávateľov reklamy

1. KOLO

Viktor Beličák vedúci oddelenia komunikácie a stratégie značky Raiffeisen bank

Eva Čonková – riaditeľka odboru marketingu a komunikacie, Prima banka

Dana Hanzelová – managing directorka, EBR Services

Petra Novotná – senior manager of marketing communication, Slovak Telekom

Stanislav Pekárek - senior brand manager, integrated communication marketing manager, Plzeňský Prazdroj

Lucia Petrášová – head of marketing communication, O2 Slovensko

Igor Tóth – riaditeľ marketingovej komunikácie, O2 Slovensko

Alexander Vlčko – manažér marketingu, Tesco Mobile

 

2. KOLO

Eva Čonková – riaditeľka odboru marketingu a komunikácie, Prima banka

Pavol Chalupka – senior brand manager, Kofola

Anton Molnár – head of corporate and marketing communication, Slovnaft

David Zappe – marketing director, Heineken – PREDSEDA POROTY

 

za Reklamné agentúry

1. KOLO

Robert Cyprich – strategy director, MullenLowe GGK

Adam Horecký – head of strategy, Made by Vaculik

Dominika Múdra – strategy planner, Wiktor Leo Burnett

Juraj Pobjecký – strategist, Zaraguza

Veronika Romsauerová – senior strategic planner, Istropolitana Ogilvy

​​

2.KOLO

Pavol Minár – culture reader / seeker / shapeshifter, Istropolitana Ogilvy

Kamil Charvát – strategy director, MUW Saatchi & Saatchi

Juraj Pobjecký – strategist, Zaraguza

Lukáš Švaro – head of digital department, Made by Vaculik

 

za Odborníkov z oblasti marketingovej komunikácie

Ivan Hulík – executive producer, managing partner, Hitchhiker Films

Rastislav Kočan – chief commercial officer, GfK​​​​

Petronela Ševčíková – šéfredaktorka mesačníka Stratégie, Mafra Slovakia 

Marián Timoracký – riaditeľ oddelenia strategického plánovania a výskumu, Mark BBDO a managing partner, United Consultants

Martin Woska – strategy director, co-owner, Triad Advertising

 

Shortlisty EFFIE 2016 budú známe koncom budúceho týždňa. Víťazov sa dozvieme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2016, ktoré sa uskutoční vo štvrtok 24. novembra v Bokovke v Ružinove. 

 

Výsledky EFFIE ovplyvnia aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka, a to na základe ocenení zo zahraničných súťaží, z domácich súťaží a na základe umiestnenia v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Keďže tento rok bol pre viaceré agentúry výnimočný, odniesli si kovy z rôznych medzinárodných festivalov, udeľovanie Agentúry roka bude až do finále napínavé. Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, a ktorá môže zamiešať poradie, je práve slovenská EFFIE. 


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH