15.03.2022

Prichádza súťaž Young Lions 2022 a s ňou šanca vycestovať do Cannes

Aj tento rok štartuje národné kolo medzinárodneho konceptu súťaže pre mladých profesionálov a tvorcov z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu Young Lions Slovakia.


Registrovať sa a súťažiť môžu 2-členné tímy zložené zo súťažiacich s vekom do 31 rokov (narodení 24. júna 1990 a neskôr) v 7 súťažných kategóriách: 

DESIGN, DIGITAL, FILM, MARKETERS, MEDIA, PR, PRINT.

Víťazné tímy z každej kategórie postúpia do medzinárodného kola súťaže Young Lions Competition 2022, kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej konkurencii. Obe kolá budú prebiehať rovnako ako minulý rok online. Výhercovia zároveň získajú vstupy na festival Cannes Lions.

“Teší nás, že môžeme vyslať mladé slovenské talenty za offline zážitkami a po svetové know-how, čo sa podarilo v kariére len niekoľkým seniorným kreatívcom”, povedala Silvia Cyprichová, výkonná riaditeľka Klubu reklamných agentúr Slovenska a zástupkyňa organizátora súťaže. 

Registračný poplatok do súťaže je 100 eur na súťažný tím v jednej kategórii. Organizátor spolu s partnermi súťaže sponzorujú výhry vo všetkých súťažných kategóriách, t.j. nielen náklady na účasť v medzinárodnom kole súťaže (registračný poplatok), ale aj festival passy vrátane leteniek na konferenciu Cannes Lions, ktorá sa uskutoční 20.-24. júna 2022. 

Harmonogram súťaže:

10. marca - 8. apríla 2022

  • registrácie súťažných tímov do súťaže a jej jednotlivých kategórií - registrovať sa do kategórie je možné až do termínu zverejnenia zadania na webstránke podľa oficiálneho timeplanu, t.j. pre poslednú kategóriu až do 8. apríla 2022 do 8:59 hod.

24. marca - 9. apríla 2022

  • zverejňovanie zadaní v jednotlivých kategóriách a práca súťažných tímov na zadaniach (termíny zverejnenia zadaní v jednotlivých kategóriách sú uverejnené na podstránke Kategórie)

19. apríla 2022

  • 1. zasadnutie poroty, zverejnenie shortlistovaných prác a kontaktovanie tímov

21. apríla 2022

  • verejné prezentácie shortlistovaných prác súťažnými tímami (online) v kategóriách DIGITAL, MARKETERS, MEDIA, PR

  • 2. zasadnutie poroty, udelenie ocenení BRONZE, SILVER, GOLD v jednotlivých kategóriách a vyhlásenie víťazov Young Lions Slovakia 2022

16. mája - 7. júna 2022

  • medzinárodné kolo súťaže Young Lions Competition 2022 (online)

20. - 24. júna 2022

  • medzinárodný reklamný festival Cannes Lions

 

Mediálny partner súťaže: Shutterstock

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Young Lions Slovakia je národným kolom prestížnej medzinárodnej súťaže Young Lions Competition, ktorá je štandardne súčasťou medzinárodného festivalu Cannes Lions. Víťazstvo v národnom kole súťaže slúži ako nominácia do medzinárodného kola.

Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TOP KRAS

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 411 114
2Wiktor Leo Burnett, s.r.o.3 309 047
3Istropolitana Advertising, s.r.o.2 772 278
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 306 207
5TRIAD s.r.o.1 981 772
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 962 087
7Effectivity s.r.o.1 941 768
8Zaraguza s.r.o.1 921 861
9Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 864 905
10Oh my DOT1 525 180
11THIS IS LOCCO1 407 297
12MullenLowe GGK s.r.o.1 086 208
13applepie, s.r.o.   645 829
14Respect APP s.r.o.   418 436
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   334 955

Agen. roka

 1TRIAD5 156
 2MUW Saatchi & Saatchi2 772
 3Wiktor Leo Burnett2 358
 4MADE BY VACULIK1 024
 5Istropolitana Ogilvy   873
 6Effectvity POWERED by PUBLICIS   844
 7Jandl   570
 8dotcom advertising   550
 9Respect APP   487
10Elite / Monday Lovers   424
11Zaraguza   334
12MullenLowe GGK   192
13applepie   110

Effie

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemaj kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

Zlatý klinec

1 MUW Saatchi & Saatchi460
2 Istropolitana Ogilvy440
3 Mannschaft425
4 This is Locco375
5

Róbert Slovák a jeho priatelia
Wiktor Leo Burnett

330
6 TRIAD260
7 dotcom.sk235
8 JANDL165
9 Elite / Monday Lovers
Zaraguza
155
10

MADE BY VACULIK
werk studio

70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH