12.12.2022

Predstavujeme kampane, ktoré uspeli na EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2022

Porota zložená zo 43 odborníkov ocenila 5 kampaní minulého roka.


Odovzdanie cien pre najefektívnejšiu reklamu sa uskutočnilo v pondelok 12. decembra v priestoroch HUBHUB event space v Bratislave.

Do aktuálneho ročníka súťaže sa prihlásilo 31 prác, 18 z nich vybrala porota 1. kola pod vedením Martiny Hrivnákovej, marketingovej riaditeľky VÚB a predsedkyne poroty na shortlist. Z nich napokon spolu s porotou 2. kola vybrali 5 kampaní, ktoré ocenili striebornými a bronzovými oceneniami EFFIE. 

V kategórii FMCG si bronz odniesla kampaň Super Lidl ceny od prihlasovateľov Wiktor Leo Burnett a Lidl Slovensko.

V kategórii Finančné služby porota ocenila rovnako bronzovou trofejou kampaň Budúcnosť na Slovensku od Zaraguza a Slovenskej sporiteľne.

Dobročinný marketing sa stal najúspešnejšou kategóriou, kde premenili shortlisty na kovy až dve práce. Striebro si odniesla kampaň Títo otužilci sa nemajú kde zohriať od Elite/Monday Lovers a Depaul Slovensko. Bronz získala kampań Skutočná ulica od agentúry Mannschaft a OZ Vagus.

Posledné ocenenie a druhá strieborná EFFIE tohto ročníka súťaže putuje do rúk  Istropolitana Ogilvy a SPP - Slovenský plynárenský priemysel za prácu Koncept Čistá energia v kategórii Ostatné.

 

Prehľad ocenených prác:

OCENENIE

KATEGÓRIA

KAMPAŇ

AGENTÚRA

KLIENT

BRONZ

FMCG

Super LIDL ceny

Wiktor Leo Burnett

LIDL Slovensko

 

STRIEBRO

Dobročinný marketing

Títo otužilci sa nemajú kde zohriať

Elite/Monday Lovers

Depaul Slovensko

BRONZ

Dobročinný marketing

Skutočná ulica

Mannschaft

OZ Vagus

BRONZ

Finančné služby

Budúcnosť na Slovensku

Zaraguza

Slovenská sporiteľňa

STRIEBRO

Ostatné

Koncept Čistá energia

Istropolitana Ogilvy

SPP - Slovenský plynárenský priemysel


Organizátorom a odborným garantom súťaže EFFIE AWARDS Slovakia je Klub reklamných agentúr Slovenskej republiky. Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej 4 krajinami a 2 regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené  zlatou / grand EFFIE z celého sveta).


TOP KRAS

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 411 114
2Wiktor Leo Burnett, s.r.o.3 309 047
3Istropolitana Advertising, s.r.o.2 772 278
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 306 207
5TRIAD s.r.o.1 981 772
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 962 087
7Effectivity s.r.o.1 941 768
8Zaraguza s.r.o.1 921 861
9Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 864 905
10Oh my DOT1 525 180
11THIS IS LOCCO1 407 297
12MullenLowe GGK s.r.o.1 086 208
13applepie, s.r.o.   645 829
14Respect APP s.r.o.   418 436
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   334 955

Agen. roka

 1TRIAD5 156
 2MUW Saatchi & Saatchi2 772
 3Wiktor Leo Burnett2 358
 4MADE BY VACULIK1 024
 5Istropolitana Ogilvy   873
 6Effectvity POWERED by PUBLICIS   844
 7Jandl   570
 8dotcom advertising   550
 9Respect APP   487
10Elite / Monday Lovers   424
11Zaraguza   334
12MullenLowe GGK   192
13applepie   110

Effie

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemaj kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

Zlatý klinec

1 MUW Saatchi & Saatchi460
2 Istropolitana Ogilvy440
3 Mannschaft425
4 This is Locco375
5

Róbert Slovák a jeho priatelia
Wiktor Leo Burnett

330
6 TRIAD260
7 dotcom.sk235
8 JANDL165
9 Elite / Monday Lovers
Zaraguza
155
10

MADE BY VACULIK
werk studio

70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH