09.09.2015

KRAS a RPR spúšťajú nový event Raňajky s reklamou

Na novom pravidelnom evente Rady pre reklamu a Klubu reklamných agentúr Slovenska sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.


Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente RPR a KRAS sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.

Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr prichádzajú s novým podujatím - Raňajky s reklamou.  Ide o pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci dozvedia, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná. Podujatie sa ponesie v uvoľnenej atmosfére, prinesie príklady z praxe, skúsených spíkrov, priestor pre diskusiu a fakt dobré raňajky. Je určené pre ľudí z reklamy, kreatívcov, marketingových manažérov a vlastne pre všetkých, ktorí sa chcú o reklame dozvedieť niečo užitočné.

Prvá téma bude odprezentovaná už vo štvrtok 24. septembra o 8.30 hod. v kaviarni Foxford na Laurinskej ulici v Bratislave. Posvieti si na alkohol v reklame.

Na Raňajkách s reklamou a zodpovedným pitím sa naučíte desatoro reklamy na alkohol, zistíte, na čo si dávať pozor a čomu sa vyhnúť, ak nechcete pri propagácii alkoholu skončiť takpovediac na dne. Vypočujete si skúsenosti s uplatňovaním zodpovednej komunikácie SABMiller, druhej najväčšej pivnej spoločnosti na svete, a svoj pohľad na 7 rokov spolupráce so značkou Imperator príde porozprávať aj zástupca reklamnej agentúry Apple Pie.

Podrobný program a vstupenky na Raňajky s reklamou a zodpovedným pitím nájdete na stránke podujatia Ranajkysreklamou.sk. Cena vstupenky je 5 eur (v cene je zahrnutý vstup na podujatie, káva a raňajky).


TOP KRAS

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 411 114
2Wiktor Leo Burnett, s.r.o.3 309 047
3Istropolitana Advertising, s.r.o.2 772 278
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 306 207
5TRIAD s.r.o.1 981 772
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 962 087
7Effectivity s.r.o.1 941 768
8Zaraguza s.r.o.1 921 861
9Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 864 905
10Oh my DOT1 525 180
11THIS IS LOCCO1 407 297
12MullenLowe GGK s.r.o.1 086 208
13applepie, s.r.o.   645 829
14Respect APP s.r.o.   418 436
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   334 955

Agen. roka

 1TRIAD5 156
 2MUW Saatchi & Saatchi2 772
 3Wiktor Leo Burnett2 358
 4MADE BY VACULIK1 024
 5Istropolitana Ogilvy   873
 6Effectvity POWERED by PUBLICIS   844
 7Jandl   570
 8dotcom advertising   550
 9Respect APP   487
10Elite / Monday Lovers   424
11Zaraguza   334
12MullenLowe GGK   192
13applepie   110

Effie

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemaj kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

Zlatý klinec

1 MUW Saatchi & Saatchi460
2 Istropolitana Ogilvy440
3 Mannschaft425
4 This is Locco375
5

Róbert Slovák a jeho priatelia
Wiktor Leo Burnett

330
6 TRIAD260
7 dotcom.sk235
8 JANDL165
9 Elite / Monday Lovers
Zaraguza
155
10

MADE BY VACULIK
werk studio

70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH