09.09.2015

KRAS a RPR spúšťajú nový event Raňajky s reklamou

Na novom pravidelnom evente Rady pre reklamu a Klubu reklamných agentúr Slovenska sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.


Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente RPR a KRAS sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.

Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr prichádzajú s novým podujatím - Raňajky s reklamou.  Ide o pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci dozvedia, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná. Podujatie sa ponesie v uvoľnenej atmosfére, prinesie príklady z praxe, skúsených spíkrov, priestor pre diskusiu a fakt dobré raňajky. Je určené pre ľudí z reklamy, kreatívcov, marketingových manažérov a vlastne pre všetkých, ktorí sa chcú o reklame dozvedieť niečo užitočné.

Prvá téma bude odprezentovaná už vo štvrtok 24. septembra o 8.30 hod. v kaviarni Foxford na Laurinskej ulici v Bratislave. Posvieti si na alkohol v reklame.

Na Raňajkách s reklamou a zodpovedným pitím sa naučíte desatoro reklamy na alkohol, zistíte, na čo si dávať pozor a čomu sa vyhnúť, ak nechcete pri propagácii alkoholu skončiť takpovediac na dne. Vypočujete si skúsenosti s uplatňovaním zodpovednej komunikácie SABMiller, druhej najväčšej pivnej spoločnosti na svete, a svoj pohľad na 7 rokov spolupráce so značkou Imperator príde porozprávať aj zástupca reklamnej agentúry Apple Pie.

Podrobný program a vstupenky na Raňajky s reklamou a zodpovedným pitím nájdete na stránke podujatia Ranajkysreklamou.sk. Cena vstupenky je 5 eur (v cene je zahrnutý vstup na podujatie, káva a raňajky).


TOP KRAS

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.4 162 785
2Wiktor Leo Burnett, s.r.o.3 989 380
3Istropolitana Advertising, s.r.o.2 452 903
4MADE BY VACULIK, s.r.o.2 406 674
5MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 083 546
6Zaraguza s.r.o.2 000 681
7Effectivity s.r.o.1 990 538
8TRIAD s.r.o.1 870 629
9MullenLowe GGK s.r.o1 426 301
10Elite Solutions, s.r.o.   910 696
11Respect APP s.r.o.   746 252
12Apple Pie, s.r.o.   588 958

Agen. roka

1Wiktor Leo Burnett2 144
2TRIAD Advertising1 230
3Effectvity POWERED by PUBLICIS1 229
4MADE BY VACULIK1 224
5Istropolitana Ogilvy1 125
6MUW Saatchi & Saatchi1 110
7Mannschaft   790
8Zaraguza   685
9Respect APP   560
10

Jandl
Somebody & Somebody

   500

Effie

KATEGÓRIA FMCG
Zlato - Mannschaft (Sila skutočného Borca)
Striebro - MADE BY VACULIK (Ako Zlatý Bažant '73 rozveselil celé Slovensko, ...)
KATEGÓRIA TELEKOMUNIKAČNÉ SLUŽBY
Striebro - MUW Saatchi & Saatchi (Ako uspieť v čase najväčšej krízy)
KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Skutočný pochod za život)
Bronz - Effectivity POWERED by PUBLICIS (Pa a Pi po 33 rokoch)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Zlato - Somebody & Somebody (Veselé ponožky, čo nemajú páru)
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Áno, teraz!)
KATEGÓRIA SMALL BUDGETS
Zlato - Wiktor Leo Burnett (Hrášková polievka)
KATEGÓRIA DIGITAL
Bronz - Studio Echt (Gizka rieši)

Zlatý klinec

1 Wiktor Leo Burnett705
2 MADE BY VACULIK525
3 Istropolitana Ogilvy390
4 MUW Saatchi & Saatchi350
5 TRIAD305
6 Effectivity POWERED by PUBLICIS260
7 Zaraguza245
8 Mannschaft210
9 Respect APP190
10

MARK BBDO BRATISLAVA
PEKNE & DOBRE

180
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH