09.09.2015

KRAS a RPR spúšťajú nový event Raňajky s reklamou

Na novom pravidelnom evente Rady pre reklamu a Klubu reklamných agentúr Slovenska sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.


Čo je dobré na spojení vane, auta, posilňovne, kontajneru a alkoholu? Naozaj platí, že „sex sells“? Páčilo by sa Justinovi Timberlakovi, keby vedel, že propaguje slivovicu? Na novom pravidelnom evente RPR a KRAS sa dozviete, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.

Rada pre reklamu a Klub reklamných agentúr prichádzajú s novým podujatím - Raňajky s reklamou.  Ide o pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci dozvedia, čo v reklame ešte "áno" a čo už rozhodne "nie", aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná. Podujatie sa ponesie v uvoľnenej atmosfére, prinesie príklady z praxe, skúsených spíkrov, priestor pre diskusiu a fakt dobré raňajky. Je určené pre ľudí z reklamy, kreatívcov, marketingových manažérov a vlastne pre všetkých, ktorí sa chcú o reklame dozvedieť niečo užitočné.

Prvá téma bude odprezentovaná už vo štvrtok 24. septembra o 8.30 hod. v kaviarni Foxford na Laurinskej ulici v Bratislave. Posvieti si na alkohol v reklame.

Na Raňajkách s reklamou a zodpovedným pitím sa naučíte desatoro reklamy na alkohol, zistíte, na čo si dávať pozor a čomu sa vyhnúť, ak nechcete pri propagácii alkoholu skončiť takpovediac na dne. Vypočujete si skúsenosti s uplatňovaním zodpovednej komunikácie SABMiller, druhej najväčšej pivnej spoločnosti na svete, a svoj pohľad na 7 rokov spolupráce so značkou Imperator príde porozprávať aj zástupca reklamnej agentúry Apple Pie.

Podrobný program a vstupenky na Raňajky s reklamou a zodpovedným pitím nájdete na stránke podujatia Ranajkysreklamou.sk. Cena vstupenky je 5 eur (v cene je zahrnutý vstup na podujatie, káva a raňajky).


TOP KRAS

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 792 454
2Wiktor Leo Burnett, s.r.o.3 434 009
3Istropolitana Advertising, s.r.o.2 485 305
4MADE BY VACULIK, s.r.o.2 154 937
5MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 101 377
6Zaraguza s.r.o.2 000 686
7Effectivity s.r.o.1 890 735
8TRIAD s.r.o.1 603 642
9Elite Solutions, s.r.o.1 020 036
10MullenLowe GGK s.r.o.1 002 197
11Apple Pie, s.r.o.   603 947
12Respect APP s.r.o.   583 292

Agen. roka

 1TRIAD5 156
 2MUW Saatchi & Saatchi2 772
 3Wiktor Leo Burnett2 358
 4MADE BY VACULIK1 024
 5Istropolitana Ogilvy   873
 6Effectvity POWERED by PUBLICIS   844
 7Jandl   570
 8dotcom advertising   550
 9Respect APP   487
10Elite / Monday Lovers   424
11Zaraguza   334
12MullenLowe GGK   192
13applepie   110

Effie

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Slovak and Friends (Chuť žiť Tiktok challenge)
Bronz - Effe Bratislava (Rakovina nemá vlny)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - TRIAD (Kúp mi knihu)
KATEGÓRIA SMALL BUDGETS
Bronz - Socialists (Kraj sveta Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš)
KATEGÓRIA MEDIA INOVATIONS / EVENTS
Zlato - Free Andy (Zdieľaj s rozumom)
KATEGÓRIA DIGITAL
Zlato - This is Locco (Bejby Blue - Ukáž svoju digitálnu osobnosť)

Zlatý klinec

1 This is Locco840
2 MUW Saatchi & Saatchi740
3 TRIAD415
4

Socialists
Wiktor Leo Burnett

325
5 dotcom advertising310
6 Free Andy270
7 MADE BY VACULIK210
8 Darwin and the Machines190
9 Istropolitana Ogilvy185
10

Elite / Monday Lovers

Mannschaft

130
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH