21.10.2014

Konferencia Rady pre reklamu Byť etickým je normálne. Aj na internete.

Program konferencie, ktorá sa uskutoční 11.11.2014 v Doubletree by Hilton v Bratislave.


Využitie internetu v komerčnej komunikácii je dnes neodmysliteľnou súčasťou marketingovo-komunikačných stratégii firiem a jeho potenciál nepochybne oceňujú aj samotní spotrebitelia. Napriek tomu počet sťažností na internetovú reklamu stúpa. Akých etických prešľapov sa dopúšťajú inzerenti a agentúry pri online komunikácii? A ako je možné aplikovať ustanovenia Kódexu a vybranej legislatívy na komunikáciu v prostredí internetu? Cieľom konferencie je priblížiť prácu Arbitrážnej komisie a informovať o aktuálnych trendoch v komerčnej komunikácii, na ktorú je verejnosť citlivá.

 

Program:


09:30 – 10:00        Registrácia účastníkov

10:00 – 10:15        Úvod konferencie
                              Zuzana Mistríková – prezidentka RPR

 

10:15 – 10:35        Etika na webe z pohľadu ustanovení Kódexu

Vysvetlenie princípov, celkového kontextu a spôsobu uplatňovania ustanovení Kódexu                na online prostredie  

Radoslav Kutaš – spoluautor Etického kódexu RPR

 

10:35 – 11:20        Predstavenie najzaujímavejších prípadov v rámci RPR SR

Prezentácia príkladov posudzovaných reklám a rozhodovania Arbitrážnej komisie v kontexte
komunikácie na webe

Jarmila Grujbárová - predsedníčka Arbitrážnej komisie

 

11:20 – 11:50        Netiketa – etiketa na internete

Návod na používanie slušného správania sa na webe

Ria Achberger – výkonná riaditeľka KRASu

11:50 – 12:10         Coffee Break

12:10 – 13:10         Online marketing a vybrané právne aspekty

- nové pravidlá ochrany spotrebiteľa pri elektronickom obchode

- e-mail marketing

- ochrana osobných údajov

- preberanie obsahov

                              Slavomíra Salajová – podpredsedníčka Arbitrážnej komisie 

 

 

13:10 – 13:40   10 praktických tipov ako robiť a nerobiť digitálnu komunikáciu

Praktické rady, pre agentúry a ich klientov z oblasti etiky a legislatívy, užitočné pri tvorbe digitálnych projektov a kampaní.

Pavol Kubán  - prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr

13:40 – 14:00        Diskusia

Záujem o účasť prosím potvrďte vyplnením a zaslaním formulára na http://www.rpr.sk/sk/konferencia 


Top KRAS

1JandL, marketing a reklama, s.r.o.2 907 498
2Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 742 269
3MADE BY VACULIK, s.r.o.1 997 053
4Istropolitana Advertising, s.r.o.1 874 662
5MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.1 321 887
6Effectivity, s.r.o.1 237 314
7MullenLowe GGK s.r.o.1 185 363
8TRIAD s.r.o.1 120 477
9Zaraguza s.r.o.1 016 877
10Respect APP, s.r.o.   336 923
11Apple Pie, s.r.o.   175 015

Agentúra roka

1Wiktor Leo Burnett   
2Zaraguza
3Made by Vaculik

Effie

ZLATÁ EFFIE SLOVAKIA 2016
     Wiktor Leo Burnett
BRONZOVÉ EFFIE SLOVAKIA 2016
MUW Saatchi & Saatchi
Istropolitana Ogilvy

Zlatý klinec

1 Istropolitana Ogilvy495
2 MUW Saatchi & Saatchi455
3 MADE BY VACULIK 400
4 Zaraguza Digital230
5 Wiktor Leo Burnett190
5 JANDL, marketing a reklama190
6 TRIAD advertising
160
6 Digita.sk160
7 Mayer McCann Erickson130
8 Respect APP
125
9 Brandy120
9 VCCP Bratislava
120
_______________________________________________
Celý rebríček
SLOVENSKY /  ENGLISH